Контекстна реклама

Контекстна реклама — це чарівна кнопка. Жодних жартів, так званий «контекст» люблять усі. Деяким чином, контекстна реклама — це панацея, один з найбільш ефективних рекламних засобів. Спробуємо показати на прикладі.

Чим приваблює контекстна реклама?

Якщо ви маєте, що продавати, і ви бажаєте підвищити обіг ресурсів у рази, то контекстна реклама за лічені часи привабить до вас нових відвідувачів.

За умови правильного розміщення, контекстна реклама знаходить потенційних клієнтів у будь-якому місці та у будь-який час. Все, що вимагається від аудиторії — побачити ваш рекламний заряд та перейти за посиланням. Подальша поведінка клієнта на сайті залежить лише від якості наповнення сайту та асортименту продукції. В одному можна мати впевненість: клієнт уже з’явився і він повністю належить вам.

Найкраще в контекстній рекламі те, що ви ніколи не переплатите: оплачується лише перехід, а мінімальна вартість залучення відвідувача починається з 50 копійок, проте значною мірою залежить від конкуренції у вашому бізнесі.

Оскільки контекстну рекламу можна налаштувати для певного регіону, віку, статі, тобто заздалегідь підготувати портрет, жоден потенційний клієнт не буде розчарований, коли він перейде за посиланням.

Кожну хвилину, кожну годину тисячі людей шукають вас, роблять запити в Інтернеті про необхідну інформацію або проводячи час в пошуках товару, який лежить у вас на полицях. Після того, як користувач натискає на кнопку «Пошук», він щонайперше бачить контекстну рекламу — і якщо він справді зацікавлений, тобто він належить до вашої цільової аудиторії, будьте впевнені, що він обере найкращу пропозицію. І ви вже про це подбали, хіба не так?

Контекстна реклама діє практично блискавично і набагато швидше, ніж SEO-оптимізація. Виведення в ТОП пошуку будь-якого запиту вимагає довгої роботи та коректур курсу просування у разі необхідності. Справді, ефект SEO дуже гарний, але у разі мінімального бюджету та за умови вірно спланованої контекстної рекламної компанії можна отримати більші прибутки, ніж від SEO-просування на початковому етапі. Часто пошукові системи змінюють алгоритм виводу інформації, але навряд чи вони будуть змінювати алгоритм того, що дає їм можливість заробити — контекстну рекламу. Хіба що у ліпшу для нас сторону.

Що ми пропонуємо?

  • Розроблення плану ефективної рекламної кампанії. Ретельне планування, аналіз, зіставлення даних та запуск проекту.
  • Правильне створення оригінальних і якісних рекламних оголошень, а головне — точна вибірка ключових слів, які будуть по-справжньому працювати.
  • Щоденне відстеження рекламної кампанії та коригування, якщо потрібно. Звітність на основі даних Яндекс.Метрики та Google Analytics.
  • Таргетинг за регіонами, віком та статтю. Відповідність реклами цільовій аудиторії — 95%. Дві пошукові системи та дві соціальні мережі забезпечують повне охоплення.
  • Ви побачите результат майже відразу. А з плином часу ви впевнитесь у правоті вашого рішення — а ми вирішимо, що необхідно ще зробити для збільшення ефективності реклами.
  • З максимальною ефективністю та однаково спланованим підходом розміщуємо контекстну рекламу в пошукових системах Google та Yandex, а також в соціальних мережах Facebook і ВКонтакті.

Тонкий механізм контекстної реклами — неймовірно сильний засіб для приваблення цільової аудиторії на сайт. Було б просто непередбачливо не скористатися таким інструментом.

Для зв’язку з нами достатньо подзвонити за телефоном (044) 383-62-92 або скористатися формою зворотного зв’язку.